Klippt och klart

ja jag har ju glömt att berätta att jag har klippt och färgat mitt hår! Oj oj oj, det som betyder mest för mig (kroppsmässigt) har nu blivit nästan hälften så kort och brunt!




Jag gick till en frisör för att fixa detta, och som på alla andra besök jag haft hos frisören så blir resultatet ett heelt annat än man bestämt innan. Så ja jag blev lite grinig när hon sa att hon "bara" skulle klippa en decimeter men sen klippte säkert 3!
Och ja det är jätteskönt att få bort det slitna , det är inte det. Hade hon sagt från början att hon varit tvungen att ta så mycket så hade jag köpt det, men jag fick lixom inte den förvarningen ...
Hur som helst så är jag nöjd med resultatet! Jag kommer att färga det igen lite längre fram för att få bort den röda färgen som fortfarande sitter kvar en aning.
Men framöver kommer jag att ha "kort" och brunt hår ^^
A

Snyggt 👍

Frisören 😀

Fint! För mej som inte sett dig irl tycker jag det ser väldigt långt ut fortfarande! 😉 tycker du ska prova lång paige nästa gång, hade varit toksyggt!

Sama

Förstår dig precis! Har midjelångt hår, och sist blev det plötsligt skulderbladskort utan att jag var beredd på det... Snyggt ja! Jag? Nej. Nu toppar jag själv med jämna mellanrum istället...

camilla

åhh så fint det blev. Och du har fortfaranda långt hår:)