En askungesaga

Hej.
Vardagen fortsätter att rulla. Upp, jobba, hem, trött som fan, äta, nästan somna framför datorn, sova. ;) Just dessa två dagar har varit kämpiga. Jobbet och miljön gör inte att jag är såhär trött utan det är det här ostadiga vädret som gör mig seg. Ena sekunden sol, andra storm med regn och rusk. hmm.
Jag vet att min mamma är känslig för väder och hon känner på sig från den sekund att hon vaknar att det kommer regna under dagen. Så jag är väl likadan jag.
Jag har tröttnat på mitt hår. Inte längden, men utseendet. Jag orkar inte ta hand om det röda längre. Efter ett år så känns det som att det kanske är dags för något nytt!

Vaf det blir får vi se.

I söndags åkte jag och Simon ner på stan, på sf bio mötte vi mamma, Petra och alla de yngre barnen. Mamma bjussade på "En askungesaga ". Jag älskar ju att det har börjat göra nya filmer av de gamla klassikerna som jag växte upp med! Jag hade sjukt höga förhoppningar på filmen och blev inte alls besviken! Den var fantastiskt bra på alla sätt och vis! En film man måste se!








Jordan och Jamie blev lite rastlösa efter ett tag men övriga tyckte att filmen var bra ^^
Mina fina syskon <3


Snart är denna jobbdag slut, vi ska se om jag kommer iväg till stan för lite shopping. Behöver verkligen det...
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen fortsätta jobba.
Hejdå!