Ute på äventyr

Hej!
idag har jag åkt ut i Knivstas vackra ängområden och vikarierat. Jag fick ett samtal förra veckan och blev erbjuden vikariejobb på deras förskola. Någon hade läst på min mammas blogg och sett att jag letade jobb. tack mamma för din grymma blogg!
Det betyder att jag numera har två jobb, kan man säga ;) Iaf två kontaktpersoner som förhoppningsvis kommer ringa in mig så jag får jobba alla dagar i veckan. Denna vecka jobbar jag mån-tid-ons-torsdag. Börjar kl 7 på morgonen imorgon! Gaaah det betyder att jag måste gå upp kl 5 på morgonen... tur att det var så trevligt där med personalen och barnen ;)

Jag ser fram emot att komma iväg och jobba en massor nu, det känns liksom som att det är min tur nu ^^


Jennifer

Grattis! Vad kul!

Sama

Heja dig:)

Anonym

Grattis till jobb, även om de innebär tidigare mornar ;-)

Malin

Toppen att du har fått jobb! Bor i Knivsta och såg i nyhetsbladet som kommer ut här, att S:ta Maria i Alsike (hör ju också till Knivsta) ska ha "Vikariemingel" 18 och 22/9 där man kan träffa cheferna och lämna sitt CV m.m. De söker vikarier till förskola, skola, kök och städ. Skulle finnas mer info på hemsidan. :-) (Kan ju hända att det är där du redan jobbar...) och förhoppningsvis får du hoppa in mkt framöver så du inte behöver ha ännu fler arbetsplatser. :-)

Anonym

Välkommen till oss och hoppas att du kommer trivas med våra små trollungar :)

Anonym

Välkommen till oss och hoppas att du kommer trivas med våra små trollungar :)