Ja juste, jag har ju en blogg

Ehm, Hej. Förlåt. Det är inte meningen att vara så dålig på att skriva. Jag har inte ens någon bra anledning till att inte skriva, det enda som stoppar mig är att jag inte orkar.... :( Typ, jag orkar inte hämta sladden till mobilen så jag kan föra över bilder. Eller, jag orkar inte skriva. Ja ni hör ju. Inga bra anledningar. 
Jag tycker ju verkligen om att skriva och blogga så jag förstår inte varför jag inte gör det. Nä nu får det allt bli skärpning med det!
 
I helgen hade jag och Simon hela helgen där det bara var han och jag utan att vi behövde åka iväg någonstans eller hade andra planer. Det var väldigt länge sedan vi inte hade något planerat för helgen så det var riktigt skönt att bara få vara hemma. Vi åkte ner på stan och åt middag på en chinarestaurang på lördagskvällen, såg film och gick och la oss. Hela söndagen spenderade vi sedan inomhus med serier och lite choklad. Tehe. Så härligt!
 
I fredags var jag hemma hos mamma och syskonen för att äta den obligatoriska tacosen. Mamma passade då på att inviga den nya popcornmaskinen som kommit hem till henne, till allas förtjusning. 
 
 
 
Supersnygg maskin, väldigt snabb och så smakar det nästan precis som biopopcorn. Tummen upp från mig ;)
 
 
Den här veckan har jag en del jobb och en del ledig. Var ledig under måndagen. Vilket var väldigt skönt med tanke på att jag jobbar nästan 10 timmar varje dag jag jobbar. Hehe, det är tungt att vara vikare :S Det är tur att det är så snälla barn så jag inte blir helt utbränd. Jag känner ingen större skillnad på 8 eller 10 timmar. Ifall det var någon av er som oroar sig <3
Idag klev jag upp kl 5, vilket betyder att jag är sjukt trött nu. Ska försöka att vara uppe ett par timmar till iaf, annars är det lite pinsamt ;) 
Hoppas att ni får en trevlig vecka så hörs vi!