ensam med syskonen hela helgen!

hejsan!
Mamma och min moster Petra är på en weekend i Göteborg, de är där ensamma och det innebär att jag bor hemma hos mamma och mina fina syskon i helgen ^^
Simon jobbar hela helgen så han kommer hit på kvällarna och äter och sover med oss.
Vi kom igår (fredag) med presenter till Lovelia som fyllde år i onsdags. Hon fick två långärmade tröjor med Frost bilder och en kakburk med mini oreos. Hon blev väldigt nöjd ^^






På kvällen blev det såklart tacomiddag och myspys framför Idol.
Jag kröp ner i soffan med Jamie eller Lovelia (de byttes av hela tiden,hehe) och en filt och hade det väldigt bra!
En film hann vi med oxå, med de större barnen, innan det var dags att sova, Prinsessan och grodan. jag har bara sett den en gång tidigare och jag tycker att den är riktigt bra ^^
Jamie fick sova i sin säng tills det var dags för Simon att gå till jobbet. Då vaknade lillskrutten till och ville komma över till mig i stora sängen, det fick han såklart och somnade fort om med höga snarkningar ^^
På morgonen blev det lite oroligt för barnen hörde ett pip som de inte hört förut och undrade länge vad det kunde vara. själv hörde jag inget så vi får se om det låter igen, gör det inte det är det säkert ingen fara heller ;) istället dukade vi fram på bordet och åt frukost tillsammans, nästan allihopa!


Blir det fint väder idag går vi ut och hittar på något. Men som det verkar nu så blir det nog en innedag. Det är tur att mina syskon är så bra på att underhålla varandra ^^
Först imorgon kväll kommer mamma hem så vi har ju en chans till på oss att gå ut till nån lekpark om det skiter sig idag ;)
Trevlig Helg!
Anonym

Snacka om mysig helg!:)

Lisa

Har du kollat så det inte är brandvarnaren som piper.

Helahea

Mysigt att få spendera helgen med syskonen.

Helahea

Mysigt att få spendera helgen med syskonen.

Anonym

Så snällt av dig att ta hand om syskonen en helg, så din mor får komma bort och koppla av. Det behöver hon verkligen. En eloge till dig !

Pernilla

Älskar er familj, vilken sammanhållning.... Var har du köpt tröjorna? Har en liten tjej här hemma som älskar frost. Kram till er alla

Anette

Härligt av dig att passa dina småsyskon så att mamma får åka bort :). Ni har så bra sammanhållning i familjen.

Anonym

Hej! Var har du köpt dom fina tröjorna?