tandläkare

urg tandläkaren. Jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren :( men det är ju något som man måste göra. Så det är bara att gå dit. Jag har aldrig haft några större problem med mina tänder så jag har egentligen ingenting att oroa mig för. Inte ens idag sa dem att de var några större problem som inte tandborstning kunde lösa. Men det är själva grejen att öppna munnen och låta en annan människa gräva runt och titta och skrapa... wäääh usch!
Nu är jag oxå så stor att jag måste börja betala för mig. Som att tandläkarbesöken inte var nog hemska.. Jag tecknade dock ett sånt där avtal så jag betalar i månaden istället för varje besök :) Så ifall det händet något med mina tänder så slipper jag betala massa tusen kronor på en gång :s Mina tänder mådde så bra att det blev löjligt lite i månaden som jag ska betala så jag tycker att det är bättre :)
Efter besöket åkte jag direkt hem till mamma och sitter nu med mina syskon och ser på tv. Mamma är inte hemma än så vi slappar tills det är dags att börja med tacosen!

Ha en bra fredag!