Taco fredag och finlunch

Hej!
I fredags var det som vanligt tacokväll hos Familjen Wetterholm! Såklart var jag med, Simon jobbade inte den här gången så han kunde oxå följa med. Vi möttes ac tre glada barn som sprang och mötte oss ute på uppfarten<3 Trixie fyllde år i onsdags. Vi kunde inte komma då meb jag ringde henne för att gratta och prata lite. Det märks hur ovana de mindre är med telefoner, när man pratar med dem öga mot öga så är det non-stop talking, men i telefonen blir de plötsligt blyga och inte alls lika pratglada ^^ Spännande.
Trixie fick en burk med minioreos kakor och 'Barbie i en sjöjungfrusaga 2' på DVD. Hon blev så glad så!
Jamie var sjukt glad och skrattade och pratade med mig hela kvällen. När jag sa att jag skulle åka hem så blev han sur och sa nej. Men han glömde bort att han var sur och vinkade åt oss i hallen. Haha knäppis<3





På lördag gick jag och Simon upp och bakade på morgonen. Vi skulle fira Simon och hans bror med tårtkalas efter en lunch på stan. Lunchen åt vi på Le Park. Jag har aldrig ätit där förut och blev glatt överraskad. Hur gott som helst! Jag åt fläskfilé med rödvinssås och pommes. Mums!


Jag kan ju säga att man blev ordentligt mätt. Inga fisportioner här inte! Underbart.
Fika efter det var på gränsen att man fick i sig ;) men fika har man lixom alltid plats för.