Simon 21 år

Men jösses vad gammalt det lät. Men det stämmer. Min andre hälft fyller 21 år idag! Stort grattis!
 
 
 
Så mycket firande fick vi inte tid med då jag jobbade på dagen och han stack iväg och jobbade på kvällen. Men en halvtimme han vi iaf träffa varandra och jag fick säga grattis och ge honom en liten present ^^  
 

Hittat på vanliga Ica. 
I kortet skrev jag att jag senare i månaden kommer bjuda ut honom på middag och bio. En trevlig kväll för både honom och mig ^^ 

Jag har alltid svårt att bestämma vad jag ska  ge till Simon. Det har nu gått två Simonfödelsedagar sen vi blev tillsammans och han vet aldrig vad han önskar sig. Och i år har jag så snålt med pengar eftersom att jag precis har kommit igång ordentligt med jobbet, så då blev det den enklare lösningen att jag bjuder honom på en dej typ  ^^ Haha det kändes väldigt tramsig men han tyckte om det och blev så glad så. Sen åt han två chokladbollar och gav mig en kram <3 
Ja jag kan inte säga annat än att jag älskar den grabben. Han finns alltid där för mig. När jag är arg och när jag är ledsen. Han skakar på huvudet åt mig när jag gör bort mig och säger att jag är söt. Jag trodde aldrig att en person skulle stå ut med mig just nu. Med så mycket som hänt i mitt liv de senaste åren så  förstår jag inte att han fortfarande har orken kvar att krama mig så hårt tills jag slutar gråta. 
Han är den bättre sidan av mig själv. Jag älskar allt med honom. Från den krokigaste tån till den där fjongen på håret som vägrar lägga sig ned mot huvudet. Han är allt för mig. Jag är så glad för att vi fann varandra <3
 
Stort Grattis på din dag Simon! Jag älskar dig!
 
 
Marie

Så kärleksfullt skrivet. Grattis till Simon!

Annika

Grattis Simon!