Halloween

Hej!

I fredags var jag inbjuden till en kompis på Halloweenfest. Hela gänget kom och alla var utklädda! Jag älskar att klä ut mig så jag tyckte det var störtkul att alla hade angagerat sig ^^ 
Etta och hennes pojkvän Filip, som vi var hos, hade ordnat med en poängjakt. De delade upp oss i lag om två och gav oss ett papper med olika utmaningar värda olika  mycket poäng. Så i över en timme sprang vi omkring i huset och utanför huset och larvade oss. Vi klättrade i träd, gick bus eller godis, försökte skrämma etta, försökte ta kvällens mest episka bild! Vi hade så himla roligt!
Jag och min lagkamrat vann hela tävlingen! WOOH
Resten utav kvällen spenderade vi med att prata om de knasiga sakerna vi hade gjort och hur Filips grannar måste tycka att vi är knäppa ;)
 
 
 
Jag jobbade sent hela veckan innan så jag improviserade ihop en vampyrliknande outfit :) Svart långklänning, svart överdel och en korsett jag snott av mamma för flera år sedan som jag bara använder för sådanna här saker ^^
Jag fick även Simon att färga mitt hår i torsdags :D Haha det får ni se bättre en annan gång.