Blodprov

Alltså jag måste få berätta om i måndags... !
Jag följde med Simon till läkaren för att han skulle prata om sitt bagbesvär han har haft ett tag nu. Doktorn sa då åt honom att gå och ta ett blodprov. Jag frågade då om han ville att jag skulle följa med  in. Ja han hade inte behövt det men jag följde med ändå för jag hade inget bättre för mig . Så in gick vi och ja sa roat till sköterskan att jag följde med som stöd för Simon och som en hand för honom att hålla i. ;) skämtade lite och satte mig sedan bredvid Simon. Jag trodde ju att han skulle ta ett litet stick i fingret och så var det klart. Men nej, värdens nål rakt in i armen och så fyllde hon 4 provrör med blod. Alltså.... jag mådde illa! xD Sköterskan märkte med en gång att jag blev rädd för hon började prata med mig! Ni vet, sådär som man gör för att  lugna ner någon. HAHA där kom jag, fett road och skulle vara där för Simon, och så är det jag som behöver stöd för att inte svimma! Skämigt ;)
Till mitt försvar så har jag aldrig förr varit med om ett sådant blodprov. Aldrig tagit själv och aldrig sett någon göra det. Men nu vet jag att jag är svag för det. Jag visste redan att jag var svag för blod, men det där var bara löjligt. 
Oh  well, ska nog hålla mig i väntrummet nästa gång... 
 
Etta

Du kan få följa med mig imorgon på blodprov om du vill ;) öva dig lite liksom ... Haha