Mors dag

Hejsan! 

Mors dag var det igår. Det glömde ni inte bort va? ;) jag tror att min mamma hade glömt det för hon var inte hemma på hela dagen... Hmm. Så jag kom till henne på kvällen och överraskade henne med lite presenter ^^ 
Jag hade beställt en bok från bluebox som handlade om henne. Det fanns en överakrift på varje sida. Som tex "när jag var liten tyckte jag att du..." Så fick man skriva i själv under ^^ så den har jag tagit med mig till fredagkvällarna och låtit alla mina syskon skriva någonting i var! Det fanns också plats för bilder som man kunde klista in. Jag tror att det var en väldigt bra present för det gav mamma en liten tår i ögat när hon läste <3 
Hon fick också två skålar från samma hemsida. De var vita med färgad insida, en blå och en grön. På utsidan hade den ett animerat ansikte som stod ut från skålen. Riktigt coola! 



Det är de två skålarna längst fram som mamma fick ^^
Tror nästan att jag måste köpa ett par åt mig själv för de var så söta :D hahah! 
Hoppas att alla mammor där ute fick en trevlig dag! 
Jenny

Men vilken fin bok,det var verkligen en kul present! Förstår att din mamma blev lite rörd:-)

Marie

Det var väldigt gulligt av dig. Förstår att din mamma blev glad och rörd.

Carola

❤️❤️❤️❤️