Första måltiden utomhus

Hej!
 
Idag hade jag en bokat tid en timme efter att jag slutade jobbet. Så jag smsade till min goe pojkvän Simon som mötte upp mig på stan och så sprang vi in på Ica och köpte pastasallad och satte oss vid ån och bara njööt av solen! Hur underbart som helst! Folk satt i bara linnen och solglasögon  längst hela ån. Jag själv satt i en tjocktröja och tyckte att livet var hur underbart som helst!
 
 
Ja ni ser ju hur solen lyser på bilden ^^
Sen var det till att springa hem och hoppa in i dushen för att sen springa iväg till bussen för att åka hem till mamma och ungarna på den återkommande tacofredagen! 
Man får inte missa den om man inte har en bra anledning. Förra veckan tittade vi ju på Frost så då kunde vi inte. Så idag kom jag iväg! Dock bara jag för Simon jobbar natt igen, som han gjort hela veckan. Han jobbar på Max på Arlanda för er som kanske inte har sett det än :) Han har olika tider som han jobbar och just den här veckan blev det natt. Så han sticker iväg runt kl 16 och kommer hem typ kl 03 på natten. Så hela veckan har han kommit hem sent och sen har jag klivit upp kl 7 på morgonen och gått till jobbet. Så vi har helt gått om varandra, hehe. Men i helgen är både han och jag lediga så då ska vi hänga en massa :D

Lite efterätt han man med hos mamma innan jag åkte hem igen. Jordgubbar, kesella med vaniljsmak och någont slags bröd som man doppar i choklad, mumma!
 
 
Ha en underbar helg i solen (förhoppningsvis) !