Uppdatering

Ni vet de där gångerna när man tänker göra något och så känns det som att man har gjort det, fast att man egentligen aldrig gjorde det. Ja, så har det varit för mig med  bloggandet tydligen. hehe. Jag har tänkt hela veckan att jag ska blogga. Varje dag har jag fantiserat ihop ett inlägg i mitt huvud och sen bara glömt att skriva. Men det kändes som om jag faktiskt gjorde ett inlägg. Ja jag är  knäpp jag vet ;) 
Jag har också varit trött och seg och haft en massa att göra så jag antar att jag skyller lite på det också ^^


Sedan mitt senaste inlägg har jag firat min systers student. Sett mina syskons skolavslutningar, sprungit på stan, storhandlat tillsammans med Simon, träffat mina vänner och sovit över en natt hos en kompis. Skitkul när det händer saker. Men jag undrar när jag fick ett sådant spännande liv ;)
 
Jag tänkte att jag skulle  göra  flera olika inlägg så det blir lite enklare att följa med. För mig att skriva också. Det kan bli så luddigt annars från mitt håll i skrivandet. Så detta är bara en liten  hint om att komma tillbaka för det kommer  fler inlägg snarast möjligt!