Små överraskningar

Hej! 

Min dag idag har varit otroligt bra! Dels pga träning, dels pga överraskning och dels pga trevligt sällskap ^^ 
Dagen började med träning kl 11. Min moster Petra har gjort för vana att boka in mig med samtidigt som hon bokar sig själv och mamma. Skönt! Då kommer jag faktiskt iväg också. 
På träningen gav mamma mig ett brev som kommit hem till henne. Det var till mig och jag kände genast igen handstilen ;) Min vän Mitta har varit i farten igen. Hon hade handskrivit ett fint litet brev och skickat med en supersnygg magnet. Jag läste brevet först och där stod det att det var en magnet av en drage och en enhörning. "Coolt!" Tänkte jag och trodde att det faktiskt var en drake och en enhörning. Men icke ;) den var coolare än så!: 

Det är jag och Mitta i våra onepice. Hennes är en enhörning som jag gav henne när hon fyllde 20. Och min är en drake som jag fick av henne när jag fyllde 20 ett halvår efter ;) 
Så himla grymt!

På vägen hem efter träningen åkte vi förbi min kära vän Etta. Jag smsade som hastigast och sa att jag precis åkte förbi henne. Hon var också påväg hem så det ena ledde till det andra och hon stannade förbi oss i nya lägenheten och åt lunch och fikade på jordgubbar och körsbär med mig och Simon. Sen stannade hon kvar tills klockan blev halv sex ^^ Himla trevligt! 

Så min dag blev otroligt mysig och full av små överraskningar ^^ sådanna där som förgyller dagen. Jag har en sådan tur som har dessa underbara människor i mitt liv! <3 

Snart är det läggdags. Imorgon är det en stor dag för många, bland annat min syster, som tar studenten! Spännande! 
Godnatt!

Vanessa

Åh, vilken fin. Kan du fråga henne var man kan göra såna?