Inför Bråvalla

Tjenare!
 
Imorgon åker jag iväg med min pojkvän och mina vänner till Bråvalla! Vi har planerat det här så himla länge att det känns overkligt att det är redan imorgon. Jag har inte varit på en festival på flera år, och då var jag liten och okunnig och rädd för fulla människor.. Hehe. Men iår kommer det bli super dunder bra! 

Jag ska strax gå iväg och tvätta  för första gången i denna lägenhet. Tvättstugan ligger en bit bort och jag har aldrig varit där inne så förhoppningsvis är det inte allt  för svårt att lista ut vad det är jag ska göra. Sen blir det vikning och packning. Jag har redan börjat lite smått, som att skriva en lista på allt som ska med, jag har även lagt fram lite kläder som ska med. Men ingenting är nerpackat i väskor. Så det blir allt sådant ikväll.  
Och nu kom jag på att jag har ett bokat pass på friskis som jag glömde avboka... nu är det  för sent. undrar om det är värt en prick eller om jag ska gå iväg ändå fast att jag inte har tid egentligen... hmm! Får fundera vidare på det.
 
Jag ska försöka blogga via mobilen när jag är på Bråvalla. Men jag kan inte lova att jag kommer vara så aktiv. Inte för att jag är det i vanliga fall men den här gången har jag en anledning ;) Jag kommer hem på söndag igen och då får ni en stor uppdatering om jag missat under tiden! Eller på måndag... ^^
 
Ha det så bra!

monica

Ha så jättekul hoppas att ni får fint väder hälsningar från västkusten

Petra

Ha det tipp-topp-toppen bra! Tag hand om er!

Charlotta

Hej Janelle! Varför sommarjobbar du inte? Det är oftast på sommaren man får jobb, när man är arbetsökande som du är....Ex inom äldreomsorgen.