City Gross har världens sötaste godishörna

Idag åkte Simon och jag iväg för att införskaffa lite varor till huset. Vi hade tänkt att grilla med några vänner i helgen så vi åkte till City Gross för att kolla in deras bra kött jag har hört så mycket om ;) 
Mitt i affären hittar vi den här ursöta "staden" ^^ 




Det kändes som om jag var på Astrid Lindgrens värld eller liknande. Så himla mysigt! 

Vi får för tillfället låna Simons mammas bil. Då har vi den parkerad på en allmän parkering. Vi har dock upptäckt att den inte är den bästa då vi varke gång hittar fågelbajs mitt på rutan.. Idag tog det dock priset då fåglarna hade skitit ner hela huven.. Alltså HELA huven... Bara våran bil oxå! Jag har en teori om att det är får att vår bil är blå och därför mer värd att bajsa på? Nej jag vet inte men nog är det skumt :p
Men då fick jag göra något som jag aldrig gjort förut. Åka i biltvätten! Woop! 

Heheh det var roligare än vad jag vågar erkänna ^^
Nu är det dags för sängen. Godnatt!

cecilia

Hejsan!
om jag minns rätt så gillade du Harry Potter, tänkte bara berätta att det är en utställning här i Norrköping under sommaren om filmerna, enda stället i Sverige som den är på. Vet ju inte iofs om det var det ni var på i London... men iallafall... här är länken
http://www.harrypottertheexhibition.se/
Glad Midsommar