Läsa på balkongen

Hej!
 
Jag kom precis in från balkongen efter att ha suttit och läst i flera timmar. 
Så himla underbart. Jag vet inte hur vi klarade oss utan en balkong i den förra lägenheten. Ville man sitta ute och läsa behövde man gå ut på gården. Det är ju inte  lika smidigt som med en balkong precis ;)
Tyvärr så har vi bara sol på morgonen, runt kl 11 försvinner solen. Men det är otroligt skönt att sitta ute ändå. Speciellt om man bara ska läsa. Simon och jag har suttit ute och ätit frukost några gånger, men det blir nästan för varmt när solen ligger på.  Såklart skulle jag inte tacka nej till att ha lite mera sol under dagen, så man kunde  bättra på brännan ;) Men som vi har det just nu är jag otroligt nöjd med!
 
 
Boken jag läser heter Nycklen och är en svensk trilogi som jag älskar. Detta är den tredje boken och jag har lite svårt för att släppa ifrån mig den ^^  Den rekomenderar jag varmt om man tycker om fantasy och magi. 
 
Jag kommer nog gå ut och sätta mig igen en stund men jag blev så seg av läsandet att jag behövde en paus. Trist. Jag vill ju läsa! ;)
 
Hoppas att ni har en fin dag i det otroliga vädret!
Kinna

Hur går det ? Har du inte hittat något jobb.