Långa cykelturer för jordgubbar är värt

Godagens!
 
Först och främst vill jag tacka för era fina kommentarer. Det värmer i hjärtat!
Några påpekade att jag inte behöver dela med mig utav sådanna saker och det känns bra för mig att ni inte kräver det utav mig. Men jag tyckte att jag behövde få ur mig lite ilska, och bästa sättet är att berätta för någon. Och jag pratar såklart med min kille och mina vänner. Men den här gången kändes det rätt att få gå ut med ilskan offentligt. 
Nu i dagsläget är jag inte lika arg, så oroa er inte för att jag kommer gå runt och vara supergrinig hela tiden. Det är jag inte. Det händer bara ibland :) 
 
I veckan umgicks jag med mina barndomsvän Mitta. Hon fyllde år förra veckan men min present som jag hade åt henne hade inte hunnit fram så jag tog ett extra besök hos henne för att lämna den och såklart umgås ^^ 
Vi bestämde oss för att cykla, en ganska lång bit, till en ställe där man kunde plocka egna jordgubbar för en liten slant. Jag upptäckte då att jag inte har cyklat på säkert 3-4  år så det var ganska vingligt den första biten! Trodde jag aldrig. Sen gick det lättare ;) Lite läskigt dock... 
Jag vet inte hur lång tid det tog att cykla men vägen dit var rätt krokig och hade massor av backar. På det var det galet mycket motvind :S Så när vi kom fram var jag ordentligt trött. Såklart så hade dem ju stängt... För att  alla jordgubbar är slut.. Meeen!
Istället cyklade vi bara en liten bit till och köpte jordgubbar vid ett stånd. påvägen tillbaka köpte vi en varsin cola, mumsade på jordgubbar och njöt av vädret! Tur att jordgubbarna var så goda så den långa vägen lönade sig ;)
 
 
Väl hemma hos Mitta igen blev jag bjuden på middag tillsammans med hennes familj. Supergod grillad kyckling med potatis bjöds det på, mumma! 
Familjens hund Wilma, som är en Cockerpoo, fick sitta med när alla hade ätit klart. Hon såg ganska så hungrig ut ;)
 
 
Idag är det fredag och Simon jobbar natt. Imorgon är det upp med tuppen för att åka till campingen där det vankas kalas för min lillebror Jamie som fyllde 3 år i veckan <3 
Vi åker efter det direkt därifrån till Simons pappas land och spenderar natten där. Kommer bli en bra helg det här!
 
Ida

Blir så glad av din blogg, den känns så ofta. Ibland kan det kännas skönt att få skriva av sig men du väljer ju själv vad du vill skriva om, ingen kan ju kräva att du ska dela med dig av allt. Även om man kan vara nyfiken på vissa saker så kan det ju vara privat och rätt känsligt också. Härliga bilder du bjuder på :)

Ida

Jag menar såklart att din blogg känns så äkta, hade visst lite bråttom ser jag nu :)