Cirkus Scott

Hallå! 

Idag (torsdag) åkte jag och Simon med min familj till Gränby för att se på cirkus scott. Det var evigheter sedan jag var på cirkus sist och jag såg stort fram emot det. Vi träffades en stund innan och roade oss med de aktiviteter som fanns där. Som ansiktsmålning, hästridning, karusell och lite allt möjligt ^^ 



Det var väldigt dåligt ljus så det var näst intill omöjligt att få till någon bild :s ledsen för det. 
Inne på cirkusen fick vi platserna längst fram!

Och så startade showen. Det var hundar, hästar och akrobater. Jättekul och skithäftigt ^^
Under ett nummer visade en tjej upp sina papegojor och då fick några barn komma fram och mata de minsta fåglarna. Novalie, Trixie och Lovelia var tre av de fyra barnen som fick komma fram ^^ se hur fåglarna sitter på deras huvuden! 



Sista delen var såklart bäst! Då hoppade fyra killar runt i en konstig ställning med fyra hjul som snurrade. Jag trodde hela tiden att de skulle ramla av men de var hur coola som helst. Det var riktigt häftigt att få se! 

Tack Cirkus Scott för en riktigt häftig föreställning!