Campinglivet

Hej!

I lördags var det dags för kalas för Jamie!
Simon och jag åkte dit så vi kom fram till lunch. Vi blev  varmt välkomnade av  mina småsyskon som sprang fram för att kramas ^^ 
Jamie fick en leksaks-truck av oss som han verkade tycka  om för han lekte med den resten av dagen ;)
 
 
Min moster, mormor, morfar, farfar + fru kom också för att kalasa! Nästan alla syskonen var där också. Det var bara  Corrinda som inte var med för hon hade någonting med sin basket. 
 
Morfar och mamma: 
 
Ungarna lekte lite och busade med mig och Simon innan det var dags för fika. Lovelia blir väldigt gosig med mig när jag kommer och vill helst sitta i mitt knä och hon vill alltid sitta bredvid mig när vi fikar <3 Det känns så bra att vara omtyckt av sina syskon!
 
 
 
Efter fikat blev Jamie helt tokig och sprang runt och fånade sig. Upp i knät, ner på marken, leka med  bilen, springa hit och dit. Helt galen men ack så charmig ;)
Bada en stund hann vi med också! 
Inte jag och Simon men ungarna ^^ jag gick i med fötterna och tyckte att det dög utmärkt!
 
 
Tråkigt nog behövde vi åka vidare för vi hade planerat att åka ut till Simons pappas land över helgen. Det blev lite omplanerat nu men för att inte  komma allt för sent så åkte vi strax innan kl 17 från mamma och barnen. Jättetråkigt för jag ville ju vara kvar längre :( De följde med oss till parkeringen och  då pratade mamma och jag om att vi kunde komma i veckan om det blir fint väder. Så jag håller alla tummar jag kan för att det blir fint så jag kan åka dit!
 
 
Ida

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det :)

Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Härligt! Ska bli kanonsommar här hela veckan med uppemot 30 grader! :D (Bor i Sandviken, 1 mil från Strandbaden ;P)