Landings

Hej!
 
I onsdags var jag på en arbetsintervju för ett vikariejobb på Landings. En av deras anställda är sjukskriven och de vet inte hur länge, men iaf en månad till. Och jag fick jobbet! Så i en månad kommer jag nu att jobba på Landings i stan. Känns så skönt att jag gjorde det "omöjliga" och fick något slags jobb i Uppsala utan att känna något. Haha, det snackas ju om  det hela tiden. Det är  svårt  att skaffa jobb, men i Uppsala är det omöjligt. Men jag klarade det :D Najs!
Synd att det bara är i en månad men förhoppningsvis tar det mig mot en lättare väg till nästa jobb. Man får ju erfarenhet om inget annat!
Min första dag är imorgon, då ska jag lära mig lite om hur det går till. Jag ska jobba med att göra mackor och sallader och lite sånt. Det betyder att jag måste gå och lägga mig rätt snart för där börjar man jobba kl 6.00 på morgonen... shiiit vad det är tidigt, och ännu tidigare när man är van vid att vakna av sig själv runt 10 tiden! Men då slutar jag runt kl 12.00 på eftermiddagen så det är toppen ;)
Vet inte om jag kommer börja kl 6.00 varje morgon jag jobbar. Tror att de sas något om att det var kl 8.00 som gällde för mig och det är ju lättare att vänja sig vid tror jag, hehe. 

Simon jobbar natt den här veckan så vi har inte setts så mycket. Han åker iväg runt kl 16.00 och kommer hem strax efter kl 3 på natten...
Och nu imorgon ska jag upp kl 5.00! Haha, vi går om varandra rätt snyggt där ;)
 
Önska mig lycka till så jag inte somnar på jobbet imorgon! 
 
 
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Grattis till jobbet! :)

pia

Grattis och lycka till =)

J

Grattis till jobbet, så kul! :)

Missdelewon

Åh vad kul! Grattis :)

Anna

Grattis och lycka till med jobbet!! Själv fick jag veta för ca två månader sedan att jag fått fast jobb efter en 6månaders provanställn. Jag arbetar 5-skift. Sömnen och kosten är lite problematiskt men annars känns det bra. Hoppas du åxå hittar något fast snart.