Första Advent

Hejsan!
Idag är det första advent. Det är inte lätt att tro när man går ut i vårjackan och undviker att kliva i vattenpölar. Men jo, nu är det officiellt juletid.
Jag firade detta tillsammans med min familj och pojkvän. Moster Petra bjöd in min mamma och alla mina syskon och mormor o morfar. Det bjöds på otroligt gott fika som såg fantastisk ut!






Man blev mätt bara av att titta på allt gott ^^
Med mig hem fick jag lite julpynt från mamma, nån ljuslykta, ljusstakar och min julstrumpa!
Jag fick oxå med mig min och Simons (som han lånar) julkalender. Jag är fortfarande inte för stor för den ;) Eftersom att det är den första december imorgon så kom kalendrarna upp ikväll.
Kalendrarna är för mig det som ger mig mest julkänsla. När dem kommer upp då vet jag att det inte är långt kvar till jul!


Än är jag inte klar med allt julpynt. Men det är på god väg.
Hoppas ni hade en trevlig helg och att veckan som kommer bjuder på en massa mys!