2 år

Jag kunde knappt tro att det var sant att denna otroligt snygga, snälla och helt otroliga killen valde att kyssa mig. Då visste jag bara att vi var totalt nykära och att vi tyckte om att vara med varandra. Jag önskade ju såklart att han skulle vara killen i mitt liv. Men något sånt kunde man ju inte hoppas på. Förr eller senare måste han ju inse hur knäpp jag är och hur barnslig jag är. Men jag insåg väldigt snabbt att han var precis lika knäpp och barnslig som jag var.
Nu har denna otroliga människa stått vid min sida i två hela år. Det har varit två kämpiga år för mig och då har det automatiskt blivit jobbigt för honom oxå. Men han har fått mig att le och skratta trotts allt som hänt runt omkring. Han drog upp mig på fötter och visade mig vägen.
Jag är så otroligt tacksam för att jag får ha denna fantastiska människa i mitt liv.
Jag älskar dig Simon <3











Marie

Grattis! Visst är det underbart att ha någon man älskar, vid sin sida.Ni är så fina!

Petra

❤️❤️❤️

ettan

ÅÅÅHHH! Stort grattis JAnelle o Simon! BLIr så glad när jag läser din blogg inemellom och ser att du har det fiiint! you go girl :*
kram