Ryggont

Alltsåå aaaaj!
 
Förra veckan när jag tränade så gjorde jag någon knas och fick svinont i ryggen. Jag tog det såklart lugnt då och fick ner värken. Men nu igår när jag tränade ett kettlebell pass igår med mamma och Petra så tog jag väl i för mycket eller nått så jag fick ont igen :( Hela dagen idag har jag alltså lekt kärring och gnällt och klagat och hållt mig för ryggen och knappt kunnat röra mig eller lyfta på någonting. Så sämst när jag och Simon fick två nya möbler igår av min mormor och morfar :( En byrå och en bokhylla. Jag fyllde byrån med kläder men efter det tvingades jag ligga på golvet ett par minuter för att ryggen gjorde så svinigt ont :S Ajaj
Jag får ta det mer försiktigt på träningen framöver. Trist. 
Imorgon är det dags för äventyr och senare nästa vecka har jag jobbintervju! Woop woop. Mer om den får ni veta när jag har varit där :)

Kan ni tänka er? Jag försöker faktiskt ta tag i mitt liv. Något som vissa tror att jag inte försöker göra. Tråkigt nog. 
Jag har blivit kallad lat, tjock och tråkig som "bara" går hemma. 
Hoppas ni kan ändra eran åsikt. 
 
Nu ska jag njuta av denna lördagskväll tillsammans med min pojkvänn! 
Hoppas ni njuter av eran <3 
 
 
Christina Nielsen

Jag tycker att du är fin som du är. Skit i vad andra tycker och tänker... jag är handikappad så jag vet hur det känns att folk hackar på en att man är ful och sepe. Men jag är fin som jag är... Kram

Elin

Åhhh skit i alla idioter här ute.
"If someone is trying to bring you down, it only means you are above them"
Stämmer väldigt bra in här tycker jag.
Ha det bra!!!

Åsa

Jag fick lite ont i hjärtat här, du är en skitbra/jättefin och ung som satan :-)

Lev livet och ta inte åt dig, du kommer att gå precis så långt i livet som du själv vill!
Lycka till med dina planer :-)

Sassa

Vilken helt underbar bild på er! Bara utstrålar KÄRLEK! Jättehärlig:)
Människor som kommer med såna idiotiska kommentarer ska man inte lyssna på, vad vet dem?? De kan ju inte ens bete sig ordentligt! Vet att det är jättesvårt, kämpar själv med det som långtidssjuk, men att veta med sig vem man själv är är viktigare än att någon anonym typ som inte vet ett dugg ska påverka dig el ditt liv o mående! Lycka till på intervjuen och kram och krya!

Sassa

Vilken helt underbar bild på er! Bara utstrålar KÄRLEK! Jättehärlig:)
Människor som kommer med såna idiotiska kommentarer ska man inte lyssna på, vad vet dem?? De kan ju inte ens bete sig ordentligt! Vet att det är jättesvårt, kämpar själv med det som långtidssjuk, men att veta med sig vem man själv är är viktigare än att någon anonym typ som inte vet ett dugg ska påverka dig el ditt liv o mående! Lycka till på intervjuen och kram och krya!

monica

Vad fina ni är! Försök att inte bry dig om dumma kommentarer. Du är jättefin!!!!