Lite lyx i vardagen

På kvällen idag kände jag att jag inte alls hade någon lust att sitta inne och häcka. Så jag bestämde mig snabbt och impulsivt att ta en kvällspromenad. På med jeans och tjocktröja och ut i den inte alls så kalla kvällsskymningen. Riktigt skönt att kunna gå ut utan att behöva tjocka på sig med alla kläder ifrån garderoben :)

Det blev bara en kortispromenad så jag fick ny luft i lungorna, jag gick förbi ica påvägen hem och köpte fil och frukt. För helt plötsligt när jag var ute och gick så blev jag sugen på det. Det är konstigt hur man fungerar ibland ^^ 
Så en stund senare kom jag hem till Simon med äpplen, bananer, kiwi och vindruvor. Vi skar upp allt och la i en skål som vi sedan mumsade på framför filmen "Battle: Los Angeles". En riktigt trevlig kväll med en riktigt trevlig kille framför en riktigt bra film. Ibland är det enkla det bästa på dagen :)
 
 
Anonym

Vilken fin hårfärg du har :) toksnyggt!