Amazing Thai

Äntligen fick jag den där middagen! 
I måndags var ju jag och Simon på bio och tanker var att vi sedan skulle äta middag på stan. Men så blev det inte. Så den middagen tog vi idag istället! 
Vi tog en lugnt promenad i det fantastisk fina vädret och slog oss ned på Amazing Thai. Jag har ätit där en gång förut. Men det var flera år sedan och jag har aldrig testat deras buffé. Så den högg vi in på idag. Den var helt fantastisk god och vi åt oss väldigt mätta och belåtna. De hade även efterrättsbuffé med frukter, småkakor, kaffe och te. Hur mysigt som helst! 

Vi tog även en spontanare och gick på bio igen! Hehe. Jag lovar, jag slösar inga pengar! Vi gör bara slut på alla de presentkorten vi har samlat på oss. Vi har typ 8 stycken så det blir ju en del vi kan gå på då ;) Den här gången blev det Captain America som vi såg. Riktigt bra trots att 3D är jobbigt att se. Jag tycker det är ganska suddigt och svårt att se... Men efter ett tag kommer man in i det :) 
Jag har haft en otroligt bra lördagskväll och jag hoppas att ni också har haft det! 
Godnatt!