Vår pumpa!

Simon och jag har alltså precis gjort våran alldeles egna och första pumpa! 
Första gången jag gör en pumpa helt på egen hand tror jag. Men vi båda visste ju hur man gjorde så det var bara att köra på!

 
Vi ville inte ha en vanlig pumpa med kantiga ögon och mun. Simon dillade något om en döskalle som tryckte ut sitt huvud från pumpan... Jo visst, ascool idé men inte fan har vi dem talangerna! Haha
Så det blev något mittemellan ;) Vi kallar den våran Derp-pumpa! 
Vi sparade allt gegg och kärnor. Mamma tycker att jag ska baka på det så vi får se om jag gör det.
 
Jag "pysslade" även lite under dagen och tejpade fast lite spöken på fönstret ^^ 
 
 
 
Vi är fett nöjda över pumpan iaf och vi hade kul när vi gjorde den! Bra det, för det betyder att vi kommer göra det fler gånger! :D 
 
Happy Halloween!
 
Anonym

vilken fin tjej fin kropp

Carola Wetterholm

Supersnygg pumpa ju :)