Bra en massa babbel

Blev inge jobb idag. Mamma till barnen jag skulle sitta barnvakt till ringe runt lunch och talade om att ett utav barnen hade blivit sjuk och att hon besämt sig för att stanna hemma istället. Jobbigt :( 
Så jag har stannat hemma idag. 
Då hade man ju kunnat tänka sig att det var ett perfekt tillfälle att ta sig ned på stan och handla lite som vi har tänkt jag och killen :) Men jag har inte fått en lön som ska ha kommit så jag har fått ringa och smsa lite om den. Har inte fått svar än men det kommer. Annars blir det till att ringa konstant hela dagen imorgon. Jag har fått lönebeskedet men själva lönen måste ha fastnat eller krånglat någonstans på vägen. Ingenting att oroa sig för. jag förstår nu att det låter som att jag kanske har blivit lurad men så är inte fallet. Personen i fråga som annställde mig är en kompis till Simons pappa så det skulle vara dumt ;) Det har bara krånglat lite. Men imorgon ska vi komma iväg. Annars hinns det aldrig eftersom att jag börjar jobba ordentligt med Toy's R Us nästa vecka. 
Ja mer än så har jag inte att berätta just nu. Det står lite still på min inspirationsfront just nu. Det är lite trögt att få ett ordenligt blogginlägg att flyta på när man har köttat ner nästan 2 tusen ord utan stopp. Hehe. Om ni inte har läst det innan så skriver jag en novell för NaNoWriMo. Det håller bara på den här månaden ut så det betyder att det bara är några få dagar kvar. Men jag ligger i fas så jag är inte orolig för att jag inte kommer hinna. Känns riktigt bra! Men alltså lägger jag alla vettiga ord och allt intressant i boken och då blir det bara rappakalja i bloggen. Hepp så kan det gå. 
Vi får se om det händer mig något spännande som jag kan babbla om i ett annat inlägg ;)
 
 
 
Snart där...