Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag hade jag tänkt att jag skulle komma iväg på stan för att kika på mellandagsrean och göra lite ärenden inför nyår. Men så vaknade jag imorse, klev upp och kände bara... Nej, jag orkar inte! Så det blev ännu en slappdag för min del ;) Hehe, jag har längtat efter några sådanna dagar gaanska länge nu så jag tycker att jag förtjänar det. 
Men imorgon ska jag komma iväg och då ska jag och Simon hinna med att införskaffa förrätt för middagen vi och våra vänner ska ha på nyår. Vi står för förrätten. Ganska enkelt tyckte jag först men när jag sedan funderade på vad man kunde ha som förrätt märkte jag att jag inte har en aning om vad som passar som förrät. Så det blev det enda jag kunde komma på, krustader med räkstuvning. Enkelt och supergott! :D
Jag ser väldigt mycket fram emot nyår. Förra året åt jag middag med tjejerna och sedan träffade jag Simon då tjejerna skulle iväg långt och jag hade ingen lust att pröjsa för tåg och allt tjafs så jag stod tillsammans med Simon  under en filt på hans balkong och tittade på raketerna <3 Efter det gick vi in och tittade på Hulken! Det var faktiskt en av de mysigaste nyårsaftnar jag har haft! Men iår ska vi stanna i stan och bara hänga hemma hos en av våra kompisar och det passar bra. Ingen tid man behöver hålla, förutom tolvslaget då, haha!
 
Jag har förresten blivit kär i ett nytt spel som jag köpt på steam. Lego Lord of the Rings. Det var på rea för någon dag sedan och jag tänkte "varför inte" och köpte det (det kostade typ 60kr, woo) och nu kan jag nästan inte sluta spela. Det är så gulligt och roligt att jag kan sitta en timme och tro att det bara gått 10 minuter. 
Jag har även spelat flera Lego-spel tillsammans med min vän Mitta, vi har nog spelat alla Lego Harry Potter som finns och jag tror att vi tillsammans har börjat med Lego LotR men att vi aldrig avslutade det. Jag kommer hur som helst knappt ihåg något. Hoppas det kommer fler Legospel på rea så jag kan variera mig lite, haha ;) 
 
 
Sista helgen på året blev alltså en lugn spelande helg för mig. Passar mig perfekt!
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Ta det lugnt till nyår nu.