En bra dag!

Hejsan! 
 
Idag mår jag lite extra bra! 
Trots att det regnade lite tog jag mig ner på stan och träffade en vän och gick runt på hela stan och letade kläder och andra nyttiga saker. Jag letade främst jeans, eftersom att jag bara har ett par som jag använder just nu. Det är ju lite kul (och fräsht) att variera sig lite ;) 
Vi gick runt i ett par timmar och kollade runt och pratade och hade det bara trevligt. På forumgallerian hade de pyntat med röda mattan vid ingångarna och ballonger innomhus. Och när jag skulle betala för mina jeans inne på Gina frågade tjejen i kassan om jag ville dra av mina 20% rabatt. Jag tittad på henne i några sekunder innan hon förklarade att det var 20% rabatt hela helgen! NICE! det är inte jättemycket men det var en liten fin överraskning. 
När vi var klarade köpte vi hambugare på Burger King och satt där och chillade ett tag! 
 
Jeansen är samma model som mina svarta. Men jag köpte ljusa den här gången. Jag vet inte om det syns på bilden men det är som att dem är lite randiga. Lite jusare som om dem är lite slitna ;) Jag gillar det! Såg snyggt ut!
 
Helt enkelt en riktigt trevlig dag! 
 
Hoppas ni oxå har haft en bra dag och att kvällen blir bra!