Våran tripp till Delsbo

Linn har ett sommarställe i Delsbo som vi tjejer åkte till nu på lovet. Ni vet ju säkert redan det om ni har sett och läst mina senaste inlägg ;) Men nu kommer en samling av nästan alla bilder jag tog medan vi var där uppe! Som en avslutning på denna Delsbo resa! <3
 
 
Vi klev upp tidigt på söndagsmorgonen, packade och gjorde oss i ordning 
 
 
Amalia var den som körde medan vi andra satt och tjoade och skrattade hela bilresan! Så himla mys! Helt klart nummer ett på min lista på längre bilturer! (resan tog ungefär 3 timmar) 

 
Framme i Delsbo precis nedanför stugan
 
 
Eftersom att det är likamed omöjligt att få iväg hela min familj en kväll så körde jag "Halv 8 hos mig" på Linns land. Jag bjöd på: 
Förrätt: Rostat bröd med räkstuvning
Varmrätt: Timjan & citron-Kyckling i ruccolacréme
Efterrätt: Halloncheescake i glas
 
Det var Skiiitsvårt att laga mat i det lilla köket med miniugnen och ingen fläkt på spisen! Men jag gjorde mitt bästa och maten var god och alla åt så det var ju bra!
Efterrätten var så god så jag nästan sprang till affären för att köpa mera ingredienser till att göra en omgång till! Så himla god!
 
 
Efter middagen tittade vi på Glee hela kvällen innan vi gick och la oss. När vi vaknade upp på måndagsmorgonen såg det ut såhär: 
 
 
Sen snöade det heela dagen och vi satt mest inne och mös och busade med varandra :D haha!

 
SEN gick vi ut och byggde en enorm snögubbe och gjorde snöänglar! Till och med JAG gick ut i snön! Dock i täckbyxor som ingen annan hade men det var ett krav för att jag skulle med ut... Jag gillar verkligen inte snö :P 
 

 
Tyvärr fick inte Sam the Snowman leva så länge... han välte nån timme efter att vi gått in :( sorgligt...<3
 
På kvällen blev det fruktsallad och te för våran del! Vi såg två filmer och gick sedan till sängs.
 
Imorse klev vi upp, chillade framför Glee, städade, åt lunch hos Linns mormor och morfar och åkte sedan hem.
 
 
 
Jag har haft det så bra dessa dagar! Dessa tjejer är bara toppen och jag älskar att spendera tid med dem! Finare vänner är svåra att hitta!
Tack för dessa dagar. Tack för allt skratt. Tack för det fina sällskapet. Tack för de fina historierna. Tack för de lugna stunderna! 
Ni är bäst tjejer!<3