Dagens onödiga vetande

Jaa jag hade ju tänkt att visa er lite randome bilder jag tog när jag kom hem... men kameran dog precis när jag satte mig vid datorn för att föra över dem -_- Jag kan inte ladda den samtidigt som jag har den i datan o det är lite drygt :P
Men jag laddar den nu så snart ska ni nog få se lite bilder! Jag vet nog hur mycket ni gillar att se mig ;) haha nej skämt osido!
Imorgon är det fredag! Sista skoldagen och sen är det lov! SÅ SKÖNT! Ska slappa och äta godis som aldrig förr!
Idag när jag kom hem var det nästan ingen hemma! Hela huset var tomt och ingen svarade när jag ropade. Jag tror att Patricia var på sitt rum men jag kollade inte. Robban var inne på sitt rum men han hade ingen aning om vart resten av familjen var. Bara att mamma var och tränade. Skuuuumt det är nästan aldrig tyst här hemma :P Jag såg att det stod mat på spisen men jag väntar tills mamma kommer hem. Jag och maja smällde i oss en massa kakor och jag drack även en drickyoghurt på spanskan idag. Vi tittade på film så vi passade på att ha lite fika med oss ;)
Nu tror jag att jag hörde ljud uppifrån! Borde se efter vad det var!
Jag återkommer med bilderna