Bilder från Kräftskivan

Precis när alla satt sig ned vid bordet i poolrummet så började det regna. Och jag menar inget fånigt duggregn utan det verkligen öste ner! Vi runt bordet hörde knappt varandra när vi pratade. Det döjde inte länge innan det började åska och blixtra. 
Trotts det dåliga vädret var det mysigt att sitta inne under tak och lyssna. Dock tyckte inte Jordan det, han är ju otroligt rädd för åskan och försvann in nästan på en gång och kom inte ut på några timmar. Stackarn. 
Här kommer lite bilder från kvällen. 
 
 
Efter middagen blev det fika som moster Petra bakat! Otroligt gott!
 
 
Belysningen i taket var superfin!
 
 
Jag borde oxå lära mig att äta kräftor så jag kan ta del av stämningen och sitta med en hatt och hakklapp och kämpa med kräftorna som man knappt får någon mat av! Jag åt förut men nu kan jag äta max en. Men vem vet, kanske blir det min grej igen!
Mitta

Doood! Kräftor som är så jävla gott! ;D

Petra

M a j s i g t !!

Jenny

Gillar både din och din fina morsas blogg!!
En fråga, var kommer taklampan i poolrummet ifrån? Skitsnygg!
KRAM