NaNoWriMo

Okej kära bloggläsare! Det är en ytterst seriös tid som väntar. Om inte mindre än 9 timmar och 37 minuter går vi in på en ny månad. En månad som vi valt att kalla November. Under den här månaden utspelar sig NaNoWriMo (National Novel Writing Month).
haha okej lite väl seriöst eller ;) Nejmen på riktigt nu då! 
NaNoWriMo går ut på att man ska försöka skriva en bok på en månad. Ja, en bok. Man ska försöka skriva en sammanhängande berättelse, saga eller vad som helst på 50.000 ord! På 30 dagar!!
Jag ska testa på det här iår. Och såklart så var det ju då min kära vän Mitta som drog in mig i det här ^^ Hon gjorde det förra året och ville att jag skulle prova iår.
Kolla in Nano´s hemsida för att få en liten bättre överblick på vad det är ;)  http://nanowrimo.org/
Detta är självklart något man gör helt frivilligt för att man tycker det är kul :D Det är ingen annan än du som kommer läsa boken när den är klar (om du inte vill att någon ska göra det) för du skriver den på ett dokument på din egen dator eller i ett block om du väljer att skriva för hand. Det är svårt att förklara i ett inlägg bara.
Men det viktigaste ni ska veta är att jag måste ha all möjlig pepp jag bara kan få! Jag kommer vara helt insnöad med det här och skulle behöva lite pepp ibland, tack :') 
Så tyvärr kommer nog bloggandet oxå hamna lite på sidan men jag tar igen det i december!
Och till alla jag känner personligen! Vänner och familj!
Det kommer vara aningens svårt att få kontakt med mig! Va beredda på det!!
Tack o hej!
Anna

Lycka till Nell <3

Ha kul och bryt inte ihop om du inte klarar 50000 ord (som någon annan gjorde ;)...)

matilda

LET'S ROCK THIS SHIET! ;D