Mina Spirit Week Outfits

Wooh vilken timing! Jag hittade sladden till kameran :D 

Så här har ni kläderna jag hade för alla dagar (utom måndag) under förra veckan då det var Spirit Week på Katedralskolan!
Det var bara jag som klädde ut mig, under större delen av veckan, så det blir bara massor av egopix ;)
Tisdag: Antiken/Toga
Onsdag: Pirat
Torsdag: SciFi/Fantasy. Jag var Prinsessan Leia ifrån Star Wars
Fredag: Valfritt/Halloween. Jag var Marge Simpson.
Bakom mig står två "Boddy Guards" :)
Jag är ganska stolt över att jag vågade gå omkring ensam och vara utklädd. Visst fanns det fler på skolan som klädde ut sig, men Katte är stort så man såg inte så många. Lite besviken iår faktiskt att det var så få som var villiga att lägga ner tid på det här... Var jätteledsen och ville nästan strunta i att gå till skolan många gånger när jag klev upp på morgonen...
Aja, någon gång ska jag åka till USA och fira Halloween där och låta alla tråkiga svennar "fira" här hemma ist! :)
Juste!! Massor av Kredd och kärlek till Mamma som har sytt både Leia kläderna och Marge kläderna! <3
Leia sydde hon i år och Marge får några år sedan :)
Tack Mamma! <3
Resten av kläderna är något jag hade hemma :) Antiken "kläderna" är egentligen ett lakan som jag virat runt kroppen ;)
Be Creative!
Emma

Tkr verkligen du borde vara stolt över dig sjäv som vågade klä ut dig trots att så få andra gjorde det!! =) visar vilket bra o starkt självförtroende du har o att du är en av dem få som faktiskt vågar bjuda lite på sig själv! alltid trott o tror att människor som vågar det kan komma hur långt som helst i framtiden! ja önskar nästan ja va lite som dig! trots att ja e flera år äldre än du!;) (e 22 år:p)hoppas du vann för bäst utklädnad! =)