Neeej, jag har vänt på dygnet!!

Amen asså.. Inte okej!!  Jag har varit hemma och varit sjuk väldigt länge nu, nästan hela förra veckan och måndag-tisdag den här veckan och så idag då såklart. Aha men nu är det så att lilla fröken Wetterholm här är en baddare på att vända på dygnet. Och nu är det värre än under något annat lov.... På ett par dagar har jag ändrat min tid så mycket att jag inte kan somna förrns klockan blir 6 på morgonen, och vaknar då inte förrn efter 14, helst närmare 15 som jag vaknade idag då...! Faan! Vaknar lixom när solen går ner. Trist. Får verkligen skärpa mig med det! 
Men nu till andra saker. Jag har märkt att jag har blivit riktigt duktig på att skriva snabbt, och utan att titta på tangenterna ;) men ändå så får jag det rätt. (Jag kan lova er att det har blivit nått fel här i texten nu bara för det!) Och allt det tack vare NaNoWriMo den här månaden! :D Som nu är slut idag faktiskt! Men duktig som jag är blev jag klar igår och behöver inte stressa med det någonting. 

Imorgon är det december... vart tog året vägen? December redan? Det kan inte vara sant. Presentkalendrarna ska upp här hos oss och man pyntar och har sig och stressen för att komma ut och köpa julklappar kommer smygandes upp bakifrån. December. Konstigt.
Ha en fortsatt trevlig dag, om snart är slut men för mig är klockan typ mitt på dagen ;)