Konfirmation i Sävja Kyrka

Idag var den konfirmation för min konfagrupp! Eller, det är en del imorgon oxå så vi säger den första delen av konfirmationen ^^
De va så duktiga så!
Vi ledare skulle sitta längst fram och bära fram rekvisita när det behövdes. Vi skulle oxå hjälpa till att sjunga på vissa låtar. Gissa vart körmicken vi använde stod? Två decimeter ifrån mitt ansikte! :D Och jag fick höra precis innan att man hör ALLT i de där mickarna. T.o.m. när vi vände blad på våra häften vi hade i knät. Så jag hördes nog ganska tydligt med andra ord X) Men de andra sjöng ju oxå så jag hoppas min röst drunknade lite bland de andras ^^

Imorgon kl. 9.30 ska vi vara i Danmarks kyrka för fotografering och Högmässa :) Sen är hela konfirmationen slut! Känns lite knas. Hoppas de har haft det bra!

Vad händer ikväll då? Ska sitta hemma o chilla för mig själv. Måste i säng i hyfsad tid så jag kommer upp och hinner piggna till imorgon bitti till fotograferingen X)