Dagen efter midsommar

Midsommar igår då! Kändes absolut inte som det :P
Jag stod ellan 20.00 och 00.15  och jobbade vid midsommarstången. Jag stod och hade hand om skytten. Dit folk gick för att skjuta prick med gevär och vinna priser :) Det var lite tressigt och läskigt eftersom att jag stod bara nån meter ifrån de susande skotten som for förbi! Och jag var ju tvungen att springa förbi ganska många gånger för att hjälpa folk som ville skjuta. Men det gick bra :) Jag lever och ingen sköt sig själv heller :D
Men det var ganska kallt ute och när jag sedan gick hem frös jag så galet mycket. Gick med en kofta och en filt svept omkring mig och frös fortfarande! Men även det överlevde jag :D 
Sedan mer eller mindre tvingade jag hit Justus mitt i natten för att jag ville ha sällskap och träffa honom en sista gång innan jag åker till Peace and Love på måndag ^^ Och han åker iväg till sitt land i två veckor så vi ses inte på evigheter!
Fast nu har han åkt härifrån, för ett tag sedan. Han skulle till huvudstaden och träffa nån kompis till familjen :)
Jaaa... Det var min midsommar :D Inte så händelserik ^^ Men hade inte planerat något och hade lixom inte så stor lust att göra  något heller. En film på kvällen hade passat mig bra :) Och nu fick jag tjäna pengar så det var nice :D

Kolla in söta Jordan när vi var och åt middag hos mammas och pappas kompisar ^^
Jättetrött kille ^^ 

Hoppas ni hade en bra midsommar! 
Nu ska jag fortsätta packa till Peace and Love :D