Fredag kl 01.12

Och jag har ingenting att göra. Va uppe och borstade tänderna nyss men kom fram till att jag inte är trött för at jag har vänt på dygnet ;)
Idag skulle jag vara med Manda och Elsa, men jag blev sjukt illamående efter middagen så jag vågade inte göra någonting :( Trist att vara hemma, IGEN!
Jag har fått nog på den här jäkla förkylningen! Och jag har fått nog på den här jäkla vintern som aldrig vill ta slut! :O
Fatta va skönt det kommer bli när man kan gå ut i bara shorts och linne och det är varmt! När man inte behöver bry sig om hur långt det är till kompisen, för man kan cykla! När man kan bara vara ute och cilla för att det går, inte behöva gå in efter 10 min för att man fryser arslet av sig i de 15 minusen som är ute... !
Jaa, jag vill ganska gärna ha sommar, typ nu! :D
Kolla lixm hur skönt det skulle vara med sånt här väder nu :D 

Meeen, vi får vackert vänta i ungeför sådär kanske 4 månader innan det är ordentligt varmt :)
matilda

åååååh bilderna! Ja tack jag skulle också vilja ha värme och sommar NU! D: Alltså att kunna cykla istället för att ta bussen.. det är typ himmelskt!