Dagen den 28 december

God kväll på er!
shit idag sov jag bra länge!
Orsak? ; Corrinda sov hos en kompis inatt.
Det är en väldigt stor skillnad när hon är hemma och inte. När hon är hemma blir jag väckt runt 10-11 tiden ungefär ( och det är väldigt tidigt för att vara mig) men idag sov jag helt ostört fram till kl 14 ^_^
Det var faktiskt väldigt skönt. Jag har inga problem med att gå upp tidigare, det är faktiskt skönt att komma igång och ha en hel dag framför sig. Men det är själva grejen med att bli väckt som jag avskyr!

Men sen när jag kommit upp och ätit lite frukost och spelat lite wordfeud med mina föräldrar så hoppade jag snabbt in i duschen och skyndade mig att klä på mig och sprang sen till bussen för att hinna ner på stan och träffa tjejerna! Sanna, Maja, Linn och Amalia stod utanför h&m och väntade på mig. Vi gick till cafe' linne' och satt där och pratade och hade det mysigt länge!

Tog ingen bild då men ni kan få se mina supersnygga tights som jag har på mig som jag fick i julklapp! Och med dem avslutar jag inlägget lite randome ;)
Det lilla gröna längst ner på mitt ben är ett plåster. Jag råkade göra illa mig själv i duschen och det gjorde jätteont och blödde jättemycket! Och om man frågar alla småbarn så får man veta att all smärta går bort med ett plåster! ^_^