Seeeg!

Blev helt galet trött nu. Sitter som en zombie och bara stirrar rakt ut, gör nått helt värdelöst på datan eller ritar lite.
Har blivit klart med alla läxor som ska in den här veckan. Funderar på att börja skriva en text som ska in på måndag men jag har inte orken till att göra det känner jag. Får göra det imorgon på håltimmarna jag har mellan 12.40 och 15.30... snark!
För övrigt så har mitt infekterade öga blivit bättre nu! Det rinner inte lika mycket och är heller inte lika rött och irriterat. Yay! På tiden att det blev bättre tycker jag :)
Det är nått mysko på gång mellan min dator och min mobil. De vill inte alls komma överens. Jag försöker ladda över bilder från mobilen till datorn men datorn vill lixom inte. Mycket skumt. Har ju en del söta bilder som jag vill visa ju... Jaja, vi får se om det går snart :)
Godnatt!