Enligt traktorkillen

Så var jag väldigt snygg idag ! 
Imorse när jag gick till bussen så kom den en kille på en såndär jättestor gräsklippare som klipper gräset längst vägen och så. De borde vara från komunen. Iaf. Han åkte förbi mig och tittade som fasnen. T.o.m när han hade åkt förbi mig tittade han. Sen kom han tillbaka och stirrade lika mycket! 
På väg hem sen när jag hade gått av bussen körde en traktor förbi som tutade på mig. Jag var inte ivägen eller så men när jag tittade på honom så stirrade han bara på mig :P
Antingen såg jag riktigt förjävlig ut idag eller så tyckte de att jag såg bra ut ;) Jag kände mig lite som det första eftersom att jag var så galet trött och seg, men hoppas ju på det andra såklart ^^

Såhär såg jag alltså ut som fick alla komunen-killar att stirra idag ;)

Äsch! Webcamen suger verkligen på skoldatan X) ursäkta det !
Kul med lite uppmärksamhet ibland :D