Tisdag 28/9

Hejsan!

Sitter uppe i köket och pratar med mamma och väntar på att maten ska bli klar :)
Är så sjukt hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen XD
Och mina fötter gör ont! :O
Mina skor är aningens för små och när jag går lite för långt så får jag jätteont i varje lilltå. Och då menar jag verkligen jätteont!
Men då är det tur att man har en snäll kompis som man kan byta skor med under en kortare tid på dagen :) Tack Maja! :D <3

Idag har jag handlat kläder på rea :D Jag älskar rea ^^ Man får så mycket kläder och saker för väldigt lite pengar :D
Jag ska försöka komma ihåg att ta kort och visa er ikväll om jag hinner ;) Jag har ganska mycket läxor som kan komma ivägen men jag ska försöka :)

Nu måste jag sticka och duka bordet så att jag kan få äta snart XD
Haha, Hejdå! :D
matilda

det är ganska mycket plugg nu ja D: inte helt okej någonstans!

moi

No problemas my love ! :) <3

+ Att dina skor e gryt schnygga!