Patricia 15 år!

Idag fyller min underbara lillasyster Patricia år! :D <3

Grattis Grattis! :D

Den lilla skiten är äntligen stor nog att få cykla utan hjälm! X) Men också stor nog för att ta straff så hon får passa sig ;) haha, skoja ;)

Jag och Pisan i bilen påväg till grönan i somras :)



På morgonen samlades alla i familjen för att sjunga för Patricia på hennes dag :) Liite jobbigt när man har sovmorgon till 10.15 och måste gå upp kl 7, haha men men, jag fick ju gå och lägga mig sen igen så det gör ju ingenting :)

Jag hade köpt en T-shirt till henne från New Yorker. Men min USB-sladd är borta så ni kan tyvärr inte få någon bild på hur den såg ut.
Men den var grå med ett gulligt litet spöke på som sa "buuuu" ^^
Nu ikväll ska Patricia iväg och grilla med några polare. Skönt. Då får jag nedervåningen för mig själv xD Haha!

Än en gång, Grattis Pisan på födelsedagen! :D <3