Slödag!

Hejsan!

Idag har det varit en otrolig slödag för mig :P har inte gjort ett skit! Eller jo jag passade lite barn under dagen men det är inte specielt mycket jobb. Jag satt bara framför tv:n och barnen roade sig själva :P

Nästa vecka är det sista veckan innan höstlovet! Härligt! :D Det ska bli så skönt med långledigt, sen händer det en massa saker också, vilket jag tycker ska bli jätte kul! :D För nu har ju jag bra suttit hemma två helger i rad...

Men men, så blir det ibland ;)

Så eftersom att ingenting har hänt mig så kan jag inte berätta något nytt för er tyvärr X) Haha!

Ni får en slöbild på mig som togs för ett tag sedan ;)



Herrå!
matilda

matilda

uppppzzz. råkade visst publicera en tom kommentar >_<'

DU ÄR SÖT , skulle jag skriva iaf <3

ettan

mkt söt bild på dig janne! sry, NELL! ;)