Slappdag

Usch, idag har jag värkligen inte gjort ett skit. Jag har suttit framför datan hela dagen. Inte helt okej.

Har ni ställt om klockorna? Inatt bytte det om till sommartid, vilket är ganska nice.
För mig är det ett stort tecken på att våren är påväg :D Det ser även ut som om snön börjar töa bort ordentligt. Men de orden lär jag få äta upp x)

På fredag är det långfredag, och då är man ledig från skolan, nice!

Men jag ska sluta snacka en massa skit nu som de flesta redan vet om X) Måste lägga mig i tid för att orka upp till ännu en skoldag.
Jag har en kännsla av att det kommer bli kämpigt att somna, med tanke på att jag klev upp 13.30 idag X) Hejja mig!

De här bidlerna har jag tagit, på samma träd på olika årstider ^^ tyckte att det var lite roligt att ta bilderna ^^

Trädet står på Mandas framsida :P

Hejdå!
Sarah Forså

jaa gud vad skönt att det äntligen bärjar bli vår.

Längtar till sommar så man slipper ta på alla vinterkläder på barnet, inte roligt med sånt.



Följer din blogg, du ser mycket äldre ut än vad du är.

Trodde att du var nästan lika gammal som mig (20)

ha det bra, kram.

kolla gärna in i min blogg om du får tid över :)

manda

Woho mitt träd är känt! :D