Sjuk igen.

Bläää på de!
Vaknade imorse med magont och illamående. Så det blev att stanna hemma. Igen.
Tråkit.
Men men. Blir att stanna hemma imorrn med. Lika bra de, eftersom att det är sista dagen innan lovet :P

Men jag kommer inte kunna lämna in min svenska skrivuppgift i tid då... Men, det betyder också att jag får mer tid att skriva den på :D
Att jag blir glad över det är för att vi ska skriva en deckare i skolmiljö.
Och jag älskar att skriva och hitta på historier ^^
Jag brukar skriva hur långt som helst också :P På mycket kort tid har jag skrivit flera sidor i skrivhäftet ^^


Imorrn är det första april! Då får ni se till att lura någon riktigt regält! Jag kommer vara hemma så jag kommer inte kunna lura någon, vilket e synd... Jag gillar att luras! :D
Men om nån av er lyckas lura någon, så berätta gärna :D Jag kommer vara hemma typ hela dagen, så underhåll mig med nått kul! ^^

Hejdå! :D Ha en rolig första april!

Sarah

jaa det är kul att skriva historier, gjorde det mycket förut.

Då skrev jag 100 dataskriva sidor i stl. 12, minst 1 per dag.

Sen skrev jag mycket i häften och läste för mina småsyskon när jag var yngre. har typ en hel karton med berättelser och sånt från när jag skrev massor XD

ma

Usch, är sjuk jag med.. ingen höjdare. Hoppas du har en skapligt bra dag iallafall :D

Tove

Krya på dig!