Natt-inlägg

Godkväll! :D

Klockan är... mitt i natten... men jag är pigg som en nötkärna ;)


Idag satt jag ute i solen mer eller mindre hela dagen! Niice! 8) Runt fyra tiden badade jag också i typ en och en halv timme med småskyskonen ;) Novalie, Trixie och Lovelia. Fast Trixie ville inte riktigt ner i vattnet först. Vilket e fullt förståerligt då vattnet går henne högt över huvudet och hon inte kan simma X) Men hon satt där på trappan och tittade på i sin fina baddräkt :) Men till slut fick jag i henne ^^
Så alla de tre tjejerna flöt omkring på en varsin, vad heter det? Uppblåstbart djur? XD Ni fattar nog ;)
Och jag höll i alla så gott jag kunde X)


Nu på kvällen träffades jag och några till och flumma runt på Uppsävjaskolan ett tag :) Sen åkte vi hem hit och tittade på "A nightmare on Elmstreet" Skit bra film :) Men tjejerna blev lite rädda X) Eller...ganska rädda X)
Haha, men det var skit kul ;)


Imorrn är det Midsommarafton ;) Då ska jag träffa samma pack människor och spendera dagen med dem ^^ Awesome! :D

Ha det bra! :D Natti!