Roligt med frågor!

Ååh vad ni e snälla och ställer frågor! Fortsätt! :D <3





Alldeles strax ska jag dra ut och träffa några av tjejerna som har varit borta i England på språkresa i 3 veckor! :D Ska bli super att få träffa dem igen ^^

Känner jag oss rätt så kommer det säkert bli en hel del snack, och sedan flum och till sist en film på kvällen :) Haha ^^

Idag har jag och mamma beställt lite kläder som kommer om typ 2 veckor tror jag att det va? X) haha, det blev fina underkläder, en bikini och en klänning som man fick av sin snälla mor ^^ tack för de! :D
Bilder på de får ni när jag får kläderna ;)

Nej nu ska jag skynda mig och sticka ut! :D Äntligen! Freedome! xD

haha, hejdå! Ha en bra fredag! <3
eemiliaa <3

hur lång är du & hur mkt väger du? du är sjuuukt fin ! <3

veronica

Har du någon fundering om vad du ska göra när du har tagit studenten? Funderat på att studera vidare?



Vilken är din bästa bok som du har läst?