Hmm...Frågestund!

Okej, jag kollade precis igenom alla mina komentarer på bloggen (bara för att jag inte har nått bättre för mig för tillfället :P ) Och då upptäckte jag några komentarer som jag inte alls kände igen :O
Och då är då frågan. Har inte datan/bloggen reagerat på de komentarerna, eller är det jag som är otroligt senil? XD
Jag gillar inte riktigt när sånt händer, man känner sig så otroligt dum då X)
Hoppas ingen har blivit ledsen för att jag inte har svarat på någon fråga eller så <3

Men till de jag tänkte skriva om igentligen ;)

Jag tänkte ha en liten frågestund här på bloggen! ;) Med start idag och fram till söndag!

Så se till att fråga all möjliga sorters frågor nu! :D För det blir väldigt pinsamt för mig om ingen frågar något... hehe :) <3
Tove

Vad tycker du är det bästa/sämsta med att ha en syster som är så nära dig i ålder?

mee

Vad var det roligaste samt det tråkigaste med att vara med i familjen annorlunda?

mee

en fråga till.. hur barn vill du ha i framtiden?

linn

vilken skola ska du gå på i höst?

vad vill du bli "när du blir stor"?

favoritställe i uppsala?

beskriv dig själv med 5 ord!

berätta något du inte tror dina bloggläsare vet om dig? :)

Anonym

har du skrivit autograf?

om man kom fram o fråga om autografen skulle man få?

vad tyckte du om att se dej själv på tv?

vad tyckte du om att se dina föräldrar på tv?

när fyller du år?

vad få rdu i månadspeng om du får ngn?

fick ni ta "omtagningar" till fam a?

gillar du ditt namn? ( tycker själv de e jättefint)

vill du ha fler syskon?

tror du du får fler syskon?

får ni plats alla i erat hus?

hur många rum är det?

blir det ofta bråk om toan om du fattar?

vad tycker du om dom andra familejerna i fam a?

vilken va din favorit i dom båda?

vilket är ditt favorit plagg?

har du bra betyg?

skulle du inte kunna videoblogga lite? skulle vara kul

är det många som tittar och viskar när dom ser dej på stan?

favoritblogg?

fick ni några sponsringar från tv4?

din värsta skada?

har du några smeknamn?

vad skulle du fått för namn om du inte hade hetat janell?

syntes du någonting när du va på talang?

vad lyssnar du på för musik?

vad gillar du för filmer?

har du några komplex?

brukar ni göra med familjen?

den där typ gympa saken som visades i fam a, vad var det för något och varför gjorde du det?

hur mycket tid lägger du ner på läxor?

vad har du för färg på ögonen?



din blogg är bra och du verkar vara en väldigt snäll och mogen tjej :)

Mary

Du glömde fråga Janelle om favoritfärg:)

Ashley

Vad tycker du om de andra fam. i säsong 1 & 2? =D

Anonym

Vad gör du på fritiden?

Går du på någon sport?

Vilket är ditt favoritgodis?

Vilken är din favoriträtt?

Har du husdjur? Vill du ha?

Har du alltid haft så långt och fint hår? Vad gör du för att hålla det "starkt"? Brukar du klippa/färga det?

kalle

älska du alla dina syskon?

johanna

Är du stolt när du ser dej själv på tv eller är det pinsamt?

julia<3

tycker du att det va roligt att va med i familjen anorrlunda ?

Sofia

Hej Janelle :) Älskar din blogg, du verkar hur snäll som helst, aja här har jag lite frågor...



Om du får fler syskon, hoppas/tror du på tjejer eller killar då? Typ om du får 2 syskon till, vad tror du det blir? Och hoppas?



Vilket namn i din familj skulle du helst vilja heta?



Tycker du det är trist att ni inte ska vara med i säsong 3? DET TYCKER JAG SUGER SOM FAN RENT UTSAGT!:( kram.

-

vilken är din favvo blogg?

Nathalie

Blir du igenkänd på stan?

Vad läser du för bloggar?



kram :)

Anonym

viil du ha fler syskon?

Hanna

Kan inte du skaffa en bloglovin ikon? så man kan följa dig där!

;))))

hej janelle!



1. TEAM EDWARD/TEAM JACOB/TEAM SWITZERLAND?

2. Vad tycker du om twilight?

3. Vad tycker du om för slags musik?

4. Använder du binda eller tampong?

5. Vad ska du gå för inriktning på gymnasiet?

6. Hur många gånger har du vart utomlands?

7. Hur många har du vart ihop med?



jättebra blogg förresten, läser den varje dag :)

kram

jesper

dina vänner som var på språkresan vad hette dem? :) jag var oxå på språkresa i england :)

ma

Hur skulle du beskriva dina syskon, varje person för sig? :)

emma

ge ett exempel på något i fam annorlunda under inspelningen som du eller någon annan vart tillsagd att säga. (som inte var spontant) :)

evelina

hej janelle.du är jätte snygg.kan inte du visa någon gång när di sminkar dej i en videoblogg ?

Johanna:)

När är det jobbigt att ha så många syskon och när är det härligt?



Om du fick byta namn,vad skulle du då heta?



Vad är det allra godaste du gillar att äta?



Vad är din favoritbok(Du får bara välja EN,och ingen serie!)?



När var det jobbigt att vara med i Fam.Annorlunda?



Vad har du för kamera?



Hur länge har du haft den mobil du har nu?



Är det stökigt i ditt rum just nu?



Hur länge brukar du sova på morgonen när det är sommarlov?



Många,hehe.Får sé om jag kommer på fler.Jag älskar att fråga folk saker,det är roligt:D



Manda :)

Är du singel?

Vad tkr du om att ha så många syskon som du har ?

lia

kan inte du videoblogga med nåt/några syskon, skulle va jätte kul :)

....

när fick du din första mens?